EmmaElins

Direktlänk till inlägg 3 mars 2015

Den stora snackisen

Av emmaelins - 3 mars 2015 20:20

Go kväll på er!



Nu kanske jag är lite efter med detta, men jag såg faktiskt bilden för ett par dagar sedan..

Just nu pratar ju ALLA om denna klänning!

Ja, är den guld och vit... eller blå och svart? - Det är ju frågan..


Jag förstår inte varför detta blev en sådan "fluga" (alltså så populärt) från början?

Vem är intresserad egentligen, vem bryr sig? x) Det är ju bara en vanlig dassig bild på en klänning som på något sätt blev uppmärksammad pågrund av att alla såg olika färger.

Personligen tycker jag att den är guld och vit, och det har alla i min omgivning också tyckt.

Så jag antar att den ser olika ut i olika ljus. Tex om du vinklar datorskärmen neråt så blir den mörkare, typ...


Vad ser ni? Kommentera gärna!



                                         






 

 
 
Ingen bild

anonym

3 mars 2015 20:46

mina kompisar o ja ser olika färger när vi kollar på den samtidigt

 
februaritjejen

februaritjejen

4 mars 2015 17:13

Jag ser blått och brunt!
Det är väldigt känd nu för tiden, vet inte varför det har blivit en så stor grej?! Ni två har en otrolig fin blogg!
Jag skulle bli superglad om ni kommenterade min blogg!
www.februaritjejen.bloggplatsen.se
Kolla gärna den!
Kram<3

http://bloggplatsen.se

emmaelins

4 mars 2015 17:51

Tack snälla du, ska kika in på din blogg, kram! ^^ :)

 
Ingen bild

Lexie

5 mars 2015 12:30

Jag ser det vit och guld. Jag tror det beror på kontrasten och även ljusstyrkan.
Kram
PS: ni har typ bästa bloggen jag sett. Läser varje dag!😍😉

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards