EmmaElins

Direktlänk till inlägg 21 februari 2015

Torra tider - tips på produkter

Av emmaelins - 21 februari 2015 13:00

Hej på er!




Jag brukar vanligtvis inte ha torr hy, snanare tvärt om.

Men vid väder/årstidsomslag brukar min hy reagera & den blir torr. Speciellt efter dusch.

Jag anar att det är fler som har det såhär, så i detta inlägget tänkte jag tipsa om ett gäng produkter som återfuktar torr hy mycket bra.




1. NIVEA - Moisturizing Day Care

 


Detta är en mycket bra återfuktande dagkräm från NIVEA.

Jag har snart gjort slut på 2 stycken bara för att den funkar så sjukt bra för mig iallafall.

Vissa är ju mer torra än andra, jag är inte sådär jättetorr, men om man är normalt torr så funkar denna krämen utmärkt! 





2. Handkräm

              

Handkräm är alltid bra att ha, för torra händer är ta mig tusan inte skönt.

Dessa från Sephora & The Bodyshop är båda jättebra och luktar underbart.

Ligger mellan 50 - 100 kr.





3. Bodylotions

     

Bodylotions i alla dess slag är ju bara hur skönt som helst att smörja in sig med efter duschen då man lätt kan vara lite torr.

Nu tror jag att nästan varenda tjej redan har bodylotions, men på bilden ser du mina tips - och alla luktar ljuvligt.

Från vänster:

- Bodylotion - Åhléns

- I Love Raspberry & Blackberry bodybutter - Åhléns

- Hello Darling - Victoria's Secret

- Amber Romance - Victoria's Secret





Hoppas ni gillade inlägget, hörs!


Ps. Idag kommer min Norrköping-Haul upp. Håll utkik!









 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards