EmmaElins

Direktlänk till inlägg 30 januari 2015

Hello Friday, I've been waiting for you..

Av emmaelins - 30 januari 2015 20:15

Hej på er!


Jag minns när jag i måndags sa:

"Snart går vi hem från skolan på fredags-eftermiddagen.."

Och vet ni vad? Jag hade rätt! x)


Dagen har varit ganska intensiv ändå. Ett So-prov och ett franska läx-förhör.

So-provet tog väldigt lång tid att skriva så jag var tvungen att sitta över på elevensval-lektionen där jag har idrott. Men det hade inte skadat att sitta över hela lektionen, för det var väl inget att hurra för om man säger så. Det är många tjejer som bytt från idrotten så kvar är vi 6 tjejer och typ 40 killar...

För många killar.. Det blir inte roligt alls när man själv är tjej och får springa runt bland en massa gormiga, dåliga förlorare.


Men dagen har inte bara varit pest och pina. Vi hade bild och syslöjd vilket är två roliga ämnen.


Men nu är det iallafall fredagkväll och så som jag har längtat. Det gör jag ju alltid i och försig. x)





Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi imorgon!




                               




                          







 

 
 
Elin

Elin

31 januari 2015 00:15

Trevlig helg på er :)
Hoppas att provet och läxförhöret gick bra - håller tummarna!

Sv; Hur är bloggplatsen för er nu? Bättre? :)
Varma kramar!

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

emmaelins

31 januari 2015 13:46

Trevlig helg på dig med! Idag tycker jag att bloggplatsen fungerar som den ska vilket är skönt. Kram! :)

 
februaritjejen

februaritjejen

31 januari 2015 11:06

Kan ni ha en frågestund snart?
Ni har en jättebra blogg!
Kolla gärna in min blogg också!
www.februaritjejen.bloggplatsen.se
Skriver om min vardag, musik, fotboll,tips osv.

http://bloggplatsen.se

emmaelins

31 januari 2015 13:44

Vi har haft en frågestund nyligen. Bläddra bak en sida eller två så kan du läsa den sålänge! Vad kul att du tycker om våran blogg och visst kan vi kolla in din. Kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards