EmmaElins

Direktlänk till inlägg 11 december 2014

Förskotts-Lucia

Av emmaelins - 11 december 2014 20:50

Hej på er!


Ja, vi kommer för varje dag som går en dag närmare julafton, och vem är inte exalterad? Jag är det, by the way.. ;)


Idag har det varit en rätt bra dag, inga läxor eller andra skolarbeten som ska lämnas in vilket är hur skönt som helst! Lektionerna är överlag väldigt sköna nu eftersom betygen nu är satta, vilket de blev igår kväll.

Nu när jag väl är inne på det ämnet måste jag påpeka skillnaden mellan olika lärares betygsuppfattning. Vissa sätter ganska låga betyg nu så att man ska kunna jobba sig uppåt under de två kommande åren i grundskolan medan vissa redan efter den första terminen får ett A. Antingen det ena eller det andra. Det blir bara orättvist om man ska göra på olika sätt.

Jaja, nog om det!


Tidigare ikväll var jag och kollade på min lillebrors Lucia-framträdande. Det var kul. Jag skulle vara den som filmade och tog kort under Lucia-tåget, men vi satte oss för långt bak så det blev ingen vettig bild typ, suddiga och dana. Ouups.. x)


Nej, men nu ska jag nog börja göra mig iordning inför kvällen. (Har tänkt på att jag nästan alltid avslutar med det.) x)


Hörs!


  

Tyckte bara att bilden var för söt!





 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards