EmmaElins

Direktlänk till inlägg 12 november 2014

Selfie TAG

Av emmaelins - 12 november 2014 18:33

Hej på er!


I detta inlägget tänkte jag göra en TAG, Selfie TAG. Jag har sätt VÄLDIGT många bloggar som gjort denna TAG:en så jag tänkte: Why not?


Jag förstår dock inte varför den heter "Selfie Tag" eftersom det inte har något med Selfie:s att göra. Men jag tror ändå att den heter så eftersom det är en TAG om en sjäv. Kanske, kanske inte..


Vi kör igång helt enkelt.



Vad är din bäst fysiska egenskap?

Jag tror själv att det mitt leende eftersom jag har fått höra att vissa tycker mitt smile är fint.



Om du skulle få besöka en plats var som helst i världen, vart skulle det åka?

Inget svårt val precis.. Såklart är det USA !! Skulle så fruktansvärt gärna vilja åka dit eftersom det finns så mycket att se där.



Vad behöver du för att må bättre när du är sjuk?

Om jag är riktigt sjuk är det bästa nog att sova. Men om man är lite förskyld mår jag bättre av att dricka te och kolla på någon serie eller någon film.



Vilket råd skulle du ge till ungdommar här i Sverige?

STOP SMOKING !! Eller, ja.. typ..?



Vilket djur tror du att du var i ditt tidigare liv?

Jag tror inte på sånt precis men om jag levt ett tidigare liv tror jag att jag var en katt eller hund eftersom jag är vänlig och ganska smidig. (;



Om du kunde resa tillbaka i tiden, vad skulle du då förändra?

Om jag kunde resa tillbaka i tiden skulle jag resa tillbaka till de första dagarna i förskoleklassen. Det var då jag träffade de kompisar jag fortfarande har idag och jag skulle gärna vilja förändra grunden till relationer jag fortfarande har. Sånt som sitter och gnager i bakhuvudet än..



Vad gör du för roliga grejer på helgerna?

För det mesta är jag med kompisar, tar det lungt och bara njuter av att man har helg och inte skola för en gångs skull. Men ibland måste man ju göra läxor också, vilket INTE är kul..



Ni skulle inte kunna hitta mig död utan...

...en hårborste! Jag är beronde av att borsta mitt hår och vill alltid ha det mjukt och lent och INTE trassligt!



Om du kunde ha en superkraft, vilken skulle det då vara?

Det skulle vara så coolt att kunna flyga. Bara kunna hoppa upp i luften och flyga iväg och kunna se allt från andra perspiktiv!



Ja, det var alla frågor i denna TAG:en.

Hoppas ni tyckte om inlägget, vi hörs!





  


But first let me take a selfie !











 

 
 
Oslofru

Oslofru

13 november 2014 15:14

Jag skulle också vilja flyga om jag hade en superkraft :)

http://www.oslofru.com

emmaelins

13 november 2014 20:44

haha! Visst vore det härligt? ;)

 
Jennifer

Jennifer

29 maj 2015 17:44

Åh vilken rolig tag! :)

http://yamliko.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards