EmmaElins

Direktlänk till inlägg 7 november 2014

Älsklingsfredag

Av emmaelins - 7 november 2014 17:47

Hallå hallå ;)



Då var det äntligen fredag igen då. Första veckan efter lovet avklarad - skönt.

Jag trodde att det var lika långt kvar till jullovet nu, som det var från sommarlov till höstlov.

Men tydligen inte. Det är faktiskt "bara" 6 veckor kvar. Så vi får hoppas att det rullar på.

December är dessutom en lite mer händleserik månad så det brukar gå fort. Har redan två dansföreställningar inbokade med både Balett, Modernt och Jazz.


Men där är vi ju inte ännu.

Dagen då..

Jo den var väl precis som alla andra dagar, enformig med andra ord.

Haha, vad jag är positiv! Nejmen..

Förmiddagen var väl inget och hurra för, då den är väldigt lång. Och eftermiddagen var väl inget vidare heller för den delen.

Väldigt chill dock, vilket var skönt. Vi fick sitta och kolla på en usel film i 50 minuter. Vilket var extremt uttråkande, men som sagt chill.

Och efter det lite elevens val (idrott). Som enligt mig inte var alls kul idag. Vi fick spela lite fotboll med killarna, eller spela och spela, jag trampade mest runt vilket resulterade i att jag frös mer efter idrotten än innan x) Men ärlig talat, jag är inget fän av fotboll. Jag har ingen känsla för det över huvudtaget och dessutom är jag bollrädd. Jag testade på fotboll lite grann förra året, men icke sa nicke - det var inget för mig.

Men däremot älskar jag att spela badminton. Kan bero på att jag är bättre på det också.. ;)

Men ärligt, det är ju roligare om man är bra på något. Elin och jag kunde stå timme ut och timme in och spela i min trädgård i somras. Och vad säger man? - Övning ger färdighet.



Nu ska jag bara njuta resten av kvällen och bara vara glad över att det är fredag :))

Hörs!




     












   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards