EmmaElins

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2014

En dålig dag

Av emmaelins - 9 oktober 2014 20:33

Ja, dåliga dagar har man med jämna mellanrum.

Och idag har det varit en sådan.



Tråkigheterna börjar först när vi kommer till skolan.

Jag plockar ut NO-mappen ur skåpet och går upp till klassrummet där resten av klassen väntar utanför.

Och utanför blir vi ståendes ett bra tag utan att lärare dyker upp.

Efter ca 15 minuter går vi därifrån och får reda på att lektionen blir inställd. Snacka trökigt eftersom vi kunde fått sovmorgon till 9.20 istället för 8.10 som vi stressade dit till i onödan.


Det hela fortsätter sedan när vi befinner oss i simhallen för att ha bad, och givetvis så ska vi dyka & plocka upp sådana här stora 'plast-dockor' från botten - vilket jag är kass på. Så jag lyckades ju såklart inte med det, dock försökte jag iallafall.


Men här slutar det inte.

Utan efter badet, så hade vi en HALVTIMME på oss att duscha, göra oss i ordning, cykla tillbaka till skolan, och äta! EN HALVTIMME. Förklara för mig hur man hinner allt det på 30 min.

Så givetvis kommer vi tillbaka till skolan lagom till lektionen börjar utan att ha hunnit äta något.

Som tur var lät våran lärare oss gå och äta på lektionstid istället.


Efter allt det, så väntade ju denna "efterlängtade" engelska-redovisningen..

Så jag var jättenervös innan och hade knappt kunnat tänka på något annat under hela dagen.

Men jag gjorde det iallafall, även om jag hatar sånt här.. x) Men det gick bra.

Så nu ÄNTLIGEN kan jag släppa det och det känns så skönt.


OCH till råga på allt så har saker försvunnit för mig hela dagen. Mitt pennfack är SPÅRLÖST borta. Det bara *poff* försvann. Jag kan inte hitta det någonstans. Bye bye med alla sakerna jag hade där i...



Haha, gud vilket långt inlägg detta blev nu. Applåder till er som orkade läsa det.

Hörs!




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards