EmmaElins

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2014

Min skoldag

Av emmaelins - 20 augusti 2014 18:54

Hej på er! :)



Som Emma berättade förut så var det första skoldagen idag. Som sagt tycker jag att det gick ganska bra men det kändes ju också lite nytt att inte gå tillbaka till de små husen som mellan och lågstadiet håller till utan stanna i det stora huset där högstadiet är.




Emma tog ju upp i det förra inlägget vad vi gjorde idag så det behöver jag ju inte skriva igen! x)

Det var en ganska chill dag, inget som krävde speciellt mycket tänkade eller så!




På eftermiddagen hade vi ju som sagt vanliga ämnen igen och då skulle jag ha hemkunskap och Emma teknik.

På hemkunskapen dippade vi grönsaker (Någon som dippar vitkål? Inte jag.. men hemkunskapsläraren satt där med sin vitkål.) xD




Men överlag kändes den första skoldagen bra! Skönt nu i början när man inte har några läxor eller prov.




Nu ska jag skriva ner lite grejer i min almenacka så hörs vi! (:








 


 
 
Ingen bild

Anonym

21 augusti 2014 14:50

Hej, jag går på din skola och undrar vem ni har som hemkunskapslärare. Har ni Pia, eller Birgitta? Och gjorde var ni tvungna att äta upp det ni gjorde?

emmaelins

21 augusti 2014 16:02

Vi har Pia! Alltså alla ville äta upp det så för alla tyckte det verkade gott men det var ingen som var 'tvungen' att äta upp. ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards